bia2looloo
نگارش در تاريخ یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, توسط maral joon

یک شهروند فرانسوی بدون دست و پا موفق شد هفت ساعت به صورت مداوم شنا کند و از جزیره قاره استرالیا به آسیا برسد.به گزارش پارس ناز،فلیپ کریزون یک مرد 43 ساله فرانسوی است که در سال 1994 در اثر حادثه رانندگی چهار دست و پای خود را از دست داد، اما با این وجود موفق شد 12 مایل میان جزایر اقیانوس آرام و آسیا را به طور معجزه آسایی شنا کند.

کریوزن می گوید درباره هدف اصلی خود از شنای طولانی مدت با شرایط خاص خود گفت: با هدف برقراری ارتباط میان ملتهای جهان، بین قاره ها شنا می کنم. وی در ادامه گفت: مرحله اول بسیار سخت بود وتصمیم دارم در ماه بعد مرحله دوم شنا به مسافت 15 مایل از آسیا به قاره آفریقا را شنا کنم.
www.parsnaz.ir -
این مرد شجاع بدون دست و پا شگفتی خلق کرد + تصاویر
www.parsnaz.ir -
این مرد شجاع بدون دست و پا شگفتی خلق کرد + تصاویر
www.parsnaz.ir -
این مرد شجاع بدون دست و پا شگفتی خلق کرد + تصاویر
www.parsnaz.ir -
این مرد شجاع بدون دست و پا شگفتی خلق کرد + تصاویر
 

نگارش در تاريخ یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, توسط maral joon
خوکی تنها با ۲ پا در چین کشف شده است که مجبور است مثل یک ژیمناستیک کار مانند تصویر زیر حرکت کند. نکته جالب توجه در مورد این خوک این است که او با خوردن لیمونات از خود بی خود شده و می رقصد.
 

 

نگارش در تاريخ یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, توسط maral joon

 
این جوان 27 ساله یزدی توانایی عجیبی دارد. او به راحتی می تواند با قدرت دندان هایش، وزنه های سنگین را بلند کند. محمدحسین فتاحی تصمیم دارد یک روز نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.به گزارش پارس ناز به نقل از همشهری سرنخ،برای محمدحسین همه چیز از 6 سال پیش شروع شد. پسر جوان با دیدن برنامه های تلویزیونی مهیج علاقه مند شد تا نیروی خود را برای بلند کردن اجسام سنگین با دندان محک بزند. او در یکی از برنامه های تلویزیونی شاهد آن بود که مردی خارجی در حال کشیدن یک کامیون با دندانش است.


همین موضوع باعث شد تا او هم قدرت خود را محک بزند. محمد حسین فتاحی می گوید: «از آنجا که گچ کار بودم این کار را با کیسه 50 کیلویی گچ امتحان کردم و خیلی راحت توانستم کیسه 50 کیلویی را با دندان هایم بلند کنم.» هیچ کس تصورش را هم نمی کرد که این پسر جوان قادر به انجام چنین کاری باشد. او می گوید: «دیگر هر روز شروع کردم به تمرین. در میان دوستان و آشنایانم برای سرگرمی وزنه های سنگین گچ یا کیسه های 50 کیلویی برنج را بلند می کردم.
 
 
کم کم کار او به جایی رسید که توانست وزنه 100 کیلو را هم با نیروی فک و دندان هایش بلند کند: «من وقتی سر کار با شاگردانم مشغول به کاری هستم گاهی اوقات آنها را هم با دندان هایم برای سرگرمی بلند می کنم. فتاحی به راحتی می تواند فردی با وزن 75 تا 80 کیلوگرم را از روی زمین بلند کند یا با کیسه های گچی که به دندان گرفته از پله های ساختمانی نیمه کاره بالا برود.

این طوری هم به کارش می رسد و هم هنگام کار تمرین می کند: «یک بار یکی از دوستانم روی موتور نشست و من با دندان هایم پشت موتور را به اندازه 40 سانتی متر بلند کردم. همه حسابی متعجب شده بودند.
او حتی یک بار کیسه گچی را به دندانش گرفت و یک کیسه گچ هم با دست هایش روی کمرش قرار داد و از پله های ساختمان بالا رفت: «من حتی می توانم به راحتی در بطری های نوشابه را با دندانم باز کنم.
 
 
خانواده پسر جوان وقتی متوجه نیروهای عجیب او شدند در ابتدا شوکه شدند اما بعدها به محمد حسین گفتند که قدر سلامتی اش را بداند و از نیرویش درست استفاده کند چرا که خداوند چنین نیرویی را در جسم هر کسی قرار نمی دهد: «سال گذشته در یک برنامه تفریحی در میان تماشاچیان حضور داشتیم. من و دوستانم برای دیدن این برنامه رفته بودیم. در اواسط برنامه بود که مجری از مردم خواست که هر کس می تواند روی سن بیاید و با قدرت دندانش وزنه ای را بردارد.

محمد حسین با شنیدن این درخواست به سرعت اعلام آمادگی کرد و روی سن رفت. او وزنه ای 85 کیلویی را به راحتی از زمین بلند کرد و یک ربع سکه جایزه گرفت: «یک بار هم دوستانم از من خواستند که به باشگاه بدنسازی محلمان بروم. آنجا پنج وزنه 20 کیلویی را با طناب به هم بستم و بلند کردم. جوان یزدی در تلاش است رکوردش را افزایش دهد تا بتواند نامش را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.
 

نگارش در تاريخ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط maral joon

 

شیرینی 1

شیرینی 2

شیرینی 3

شیرینی 4

 

شیرینی 5

شیرینی 6

اینها اعضای بدن انسان نیستند، شیرینی های خوشمزه هستند و این مغازه هم یک شیرینی فروشی است که شیرینی هایی به شکل اعضای بدن انسان را می فروشد.

نگارش در تاريخ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط maral joon

Greader

زندگی با 12 خواهرخدا را شکر، بالاخره توانستم حمامی برای خودم داشته باشم. مرد ۲۴ ساله از زندگی با ۱۲ خواهرش می گوید.

حتی در خانواده هایی با اندازه ی متوسط نیز انجام کارهای صبحگاهی با مشکلاتی روبرو ست. اما ماجرا برای چارلی لویز که دوازده خواهر در خانه دارد کاملا متفاوت است و شبیه یک دردسر بزرگ به نظر می رسد.
این مرد ۲۴ ساله که با ۹ نفر از عموزاده ها و ۳ خواهرش که محدوده سنی بین ۹ تا ۲۸ سال دارند در یک خانه زندگی می کرد و مجبور بود ساعت ها پشت در قفل شده ی حمام منتظر بماند حالا توانسته است سوئیتی برای خودش اجاره کند

زندگی با 12 خواهر
پدرش پیتر ۵۲ ساله خیلی خوش شانس نیست و نمی تواند خانه ی مجزایی بگیرد. او می گوید: «نمی توانم نیمی از روز را منتظر بمانم به همین خاطر برای دستشویی از راه های دیگری استفاده می کنم»

نگارش در تاريخ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط maral joon

Greader

ماریازومیت: گویا داستان زندگی بنجامین باتن به حقیقت پیوسته است، یک زن برزیلی نه پیر می شود و نه جوان. این زن که Maria Audete نام دارد در ماه می ۱۹۸۱ یعنی ۳۰ سال پیش متولد شده اما هنوز اندامش شبیه به یک کودک ۹ ماهه است.

ماریا به همراه پدر و همسر دوم پدرش زندگی می کند. مادر اصلی او ۱۳ سال پیش فوت کرده است. خانواده او به دلیل فقر شدید نتوانسته اند او را درمان کنند. شاید اگر در زمان کودکی برای مداوای او اقدام می کردند مداوا می شد. اما در حال حاضر مانند یک کودک کوچک زندگی می کند. او حتی نمی تواند نیازهای اولیه خود را برطرف کند و یا حتی صحبت کند.

نامادری او که Dora نام دارد از زمانی که با پدر ماریا ازدواج کرده مراقبت از او را برعهده گرفته است. Dora معتقد است که ماریا شور زندگی اوست و باور دارد که او هدیه از طرف خداوند است!

متخصصین دانشگاه Faculity of Medicine شهر Ceara برزیل باور دارند که ماریا از بیماری رنج می برد که موجب فقدان هورمون تیروئید می شود. در نتیجه به دلیل کم کاری تیروئید بدن او هیچ وقت از نظر فیزیکی و مغزی رشد نمی کند. آنها باور دارند که اگر زودتر او را تحت مداوا قرار می دانند هرگز این مشکل برایش پیش نمی آمد. در حال حاضر این دانشگاه هزینه مداوای ماریا را برعهده گرفته و در حال مداوای اوست و ممکن است او از زمان مداوا مانند یک کودک مراحل رشد و تکامل را طی کند.

نگارش در تاريخ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط maral joon

این عکس نفس گیر لحظه ی فوق العاده ای را نشان می دهد که یک ببر سرش را خم کرده و پنجه هایش را روی دستان یک دختر کوچک گذاشته است. دیدار شگفت انگیز دختر 2 ساله با ببر طلایی بنگال / عکس


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط maral joon

به گزارش آپام،به نوشته آدیتی سنترال : نمی توان باور کرد کسی بتواند بدون استفاده از قلم مو و تنها با استفاده از قانون جاذبه چنین نقاشی های زیبایی خلق کند. اما اینکار ممکن است.
«ایمی شاکلتون» به شیوه ی پس صنعتی نقاشی می کند و در کارهایش مرز میان زندگی شهری و روستایی، رئال و سورئال، مصنوعی و طبیعی را به نمایش می گذارد. از عکس هایی که در سفرهای بین المللی اش انداخته ایده می گیرد و با الهام از دنیای کنونی دیدگاه خویش را از جهان آینده تصویر می کند.

تکنیک شاکلتون از استعداد مادرزاد و طبیعی اش سرچشمه می گیرد. او از بطری هایی که به شکل دلخواه خودش خم کرده برای نگهداری رنگ استفاده می کند و بوم نقاشی اش را با هر قطره رنگی که بر آن می افشاند، حرکت می دهد. با استفاده از نیروی طبیعی جاذبه، مسیر رنگ را کنترل و آثار ستودنی و باورنکردنی اش را ترسیم می کند.

 

. نقاشی های شگفت انگیزی که با قانون جاذبه کشیده می شوند / عکس - apam.ir


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط maral joon

باورنکردنی ترین صحنه ی اپرای شناور جهان در سواحل دریاچه کنستانس واقع در بریگنز، اتریش واقع شده است.

هر دو سال یکبار، این صحنه برای جشنواره ی هنرهای نمایشی بریگنز از نو طراحی می شود. [عکس های ارسال شده توسط بنو هاگ لیتنر و کارل فورستر]

 

صحنه اپرا , شگفت انگیز , اتریش - apam.ir
ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط maral joon

به گزارش آپام،به نوشته وبلاگ تاکسل : عکس هایی که از نمای نزدیک از چشم حیوانات توسط عکاس با استعداد سورن منویلین گرفته شده است.

نگران نباشید، هیچ حیوانی در طی گرفتن این عکس های منحصر به فرد صدمه ندید.

کروکودیل

 

عکس چشم حیوانات , شگفت انگیز , عکس - apam.ir


ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 19 صفحه بعد